Discussion about this post

User's avatar
Rob Zwets's avatar

Netanyahu komt tenminste op voor zijn landgenoten. Dat kun je van Jetten niet zeggen.

Rob Zwets's avatar

Als teenager zagen ze me niet staan en nu (ik ben 64) moet ik ze van me afslaan. Wat heb ik verkeerd gedaan ? 🤨

1 more comment...

No posts

Ready for more?