4 Comments
User's avatar
Rob Zwets's avatar

Netanyahu komt tenminste op voor zijn landgenoten. Dat kun je van Jetten niet zeggen.

Marja Hoolwerf's avatar

Het lezen van je Slordig Leven verhalen zijn altijd een opmaat voor een mooie dag!

Rob Zwets's avatar

Als teenager zagen ze me niet staan en nu (ik ben 64) moet ik ze van me afslaan. Wat heb ik verkeerd gedaan ? 🤨

Soraya de Haan's avatar

Toch mooi om nog iets te horen van mensen uit je verleden, die hun herinneringen tot iets heel anders gecultiveerd hebben.