Discussion about this post

User's avatar
Rob Fransman's avatar

Ik verslind alles wat je schrijft. Maar dit niet, het is kut, sorry. Ga eens lekker genieten en denk even niet aan die verdomde oorlog.

No posts

Ready for more?