Discussion about this post

User's avatar
Mieke's avatar

Alle bijdragen spaar ik op en ben van plan ze als een spannend boek in één keer uit te lezen!

Jeroen's avatar

Duurde even voordat ik je oorlogsfeuilleton begon te appreciëren, maar nu ben ik gearriveerd aan het front en valt alles op zijn plaats.

2 more comments...

No posts

Ready for more?