Discussion about this post

User's avatar
L. Koedam's avatar

Ik heb nu twee afleveringen gelezen en vind het zeer onderhoudend. Ik ben echt benieuwd naar het vervolg.

Hans Eijssens's avatar

Deel 1 en 2 vind ik leuker dan deel 3, maar ja. Wellicht is deel 4 weer leuker.

2 more comments...

No posts

Ready for more?