“Ja, we hebben de Koran niet gelezen, maar eigenlijk zouden we dat wel moeten doen, want die maakt toch ook deel uit van onze cultuur.’’
GA HEM DAN LÉZEN MAN, SUKKEL, SCHAAP, DEBIEL. "Onze cultuur." Met zulke mensen winnen we de oorlog wel. Natuurlijk gaat-ie de Koran niet lezen. Hij wil alleen maar mee blaten. Wat is dat toch. Zo'n type haat ik nog meer dan een jihaatbaard.
Culturen verdwijnen. De westerse cultuur ja. De islam niet hoor.
Farsi, en Hebreeuws. Een paar dagen geleden deelde iemand die ik niet zal noemen (een collega) op FB dit belachelijke verhaal waarvan niets maar dan ook helemaal niets deugt. Let ook op de hatelijke zelfgenoegzame grijns op het smoel van dit wezen. Maar de meneer die het deelde is geen haar beter. Misschien begrijpt u waarom ik me al dagen en nachten loop op te vreten. https://www.facebook.com/reel/959566280197608
Mooie column Theodoor. Tijden veranderen, de taal ook. Gelukkig hoeven wij de toekomst niet meer mee te maken. Op den duur pas je daar gewoon niet meer in.
Deze verhalen zijn van een buitengewone schoonheid die ik neem maar weer een betaald abonnement ondanks de aanwezigheid van de humorloze B. in je omgeving.
“Ja, we hebben de Koran niet gelezen, maar eigenlijk zouden we dat wel moeten doen, want die maakt toch ook deel uit van onze cultuur.’’
GA HEM DAN LÉZEN MAN, SUKKEL, SCHAAP, DEBIEL. "Onze cultuur." Met zulke mensen winnen we de oorlog wel. Natuurlijk gaat-ie de Koran niet lezen. Hij wil alleen maar mee blaten. Wat is dat toch. Zo'n type haat ik nog meer dan een jihaatbaard.
Culturen verdwijnen. De westerse cultuur ja. De islam niet hoor.
Twee dondersmooie verhalen heb je weer geschreven Theodor❣️
Farsi, en Hebreeuws. Een paar dagen geleden deelde iemand die ik niet zal noemen (een collega) op FB dit belachelijke verhaal waarvan niets maar dan ook helemaal niets deugt. Let ook op de hatelijke zelfgenoegzame grijns op het smoel van dit wezen. Maar de meneer die het deelde is geen haar beter. Misschien begrijpt u waarom ik me al dagen en nachten loop op te vreten. https://www.facebook.com/reel/959566280197608
Wat een heerlijk betoog weer. Ík fleur er van op en ga aan je roman!
Mooie column Theodoor. Tijden veranderen, de taal ook. Gelukkig hoeven wij de toekomst niet meer mee te maken. Op den duur pas je daar gewoon niet meer in.
Zouden de Nederlandse en heel misschien de Amsterdamse cultuur van de 20e eeuw ooit in de geschiedenisboeken verschijnen?
Of zouden ze worden beschreven als een van de laatste culturen waarin de bijbel nog een rol vervulde?
Deze verhalen zijn van een buitengewone schoonheid die ik neem maar weer een betaald abonnement ondanks de aanwezigheid van de humorloze B. in je omgeving.
Je boek staat hier klaar in de startblokken